משלוחים ואזורי חלוקה

מערך המשלוחים שלנו מגיע לכל בית בכל מקום. ניתן להזמין באתר ולקבל את המשלוח עד הבית באמצעות שליח או להגיע לאחד מהדוכנים שלנו ולאסוף באופן עצמאי את ההזמנה.

זמני הגעה וחלוקה

לערים המרכזיות ולמושבים – החבילה תימסר עד 3 ימי עסקים, לא כולל יום ביצוע ההזמנה. ליישובים קטנים, יהודה ושומרון, יישובי הערבה, ים המלח ואילת – החבילה תימסר עד 5 ימי עסקים, לא כולל יום ביצוע ההזמנה. ימי שישי וערבי חג אינם נחשבים ימי עסקים.

שירות המשלוחים שלנו פועל בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:00-22:00. עלות המשלוח הינו 29 ש״ח לכל הארץ בהזמנה מעל 199 שקלים ליישובי הערבה, ים המלח ואילת תיהיה תוספת בסך 20 ש״ח

סוג משלוח

עלות

איזור חלוקה

זמן אספקה

שליח עד הבית

מעקב משלוחים

בעת ביצוע הזמנה באתר, יש לציין כתובת חברת השליחויות שלנו תתאם איתכם את מועד מסירת המשלוח באמצעות מסרונים.

מסרון ראשון: ללקוח יישלח מספר הזמנה למעקב וקישור ישיר לאתר חברת השליחויות לבדיקת סטטוס המשלוח. כמו כן ניתן לחייג לשירות לקוחות לכל עדכון/ בירור.
מסרון שני: יישלח בעת יציאת השליח ועדכון, שהמשלוח יגיע במהלך היום ויתואם לפני ההגעה. חשוב: במידה ואינכם נמצאים רוב שעות היום במקום בו צויינה הכתובת לקבלת ההזמנה - כתבו זאת תחת הערות ואנו נעדכן את חברת השליחויות. במידה ואינכם נמצאים במקום, החבילה תושאר ליד הדלת.
מסרון שלישי: יישלח ללקוח כאשר המשלוח נמסר.

החזרת מוצרים

על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן לחשבונית והן להזמנה שתימסר לו בעת האספקה על ידי השליח. במקרה של אי התאמה בין המוצרים בהזמנה לבין המוצרים שסופקו בפועל, או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון לעניין המוצרים שסופקו, באחריות הלקוח ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות, תוך 12 שעות ממועד האספקה.

מוקד שירות הלקוחות יתאם עם הלקוח את ההחלפה ו/או ההשלמה ו/או ההחזרה של המוצרים, ובהתאם לכך את החיוב ו/או הזיכוי הכספי ללקוח, לפי העניין ולפי כל דין. בכל מקרה, החזרה והחלפה של מוצרים, תיעשה בהתאם ובכפוף לכל דין, לרבות הנחיות משרד הבריאות

ניתן לברר את סטטוס המשלוח בטלפון בחנות
או באמצעות שליחת הודעה בוואטסאפ שלנו.

ביטול / שינוי הזמנה

שינוי ו/או ביטול הזמנה על ידי הלקוח תתאפשר לפי שיקול דעתה הבלעדי של שדות שתעשה כל מאמץ לאפשר זאת כמתבקש על ידי הלקוח. הלקוח יהיה רשאי לבטל הזמנה ו/או לשנות אותה לכל המאוחר עד 8 שעות לפני מועד האספקה המתוכנן של ההזמנה בימים א'-ה' עד השעה 16:00, בימי שישי וערבי חג עד השעה 08:00.

לאחר שסופקה ההזמנה לביתו של הלקוח, לא יהיה ניתן לשנותה ו/או לבטלה, בכפוף לסעיף 8 לתקנון זה. ביטול ו/או שינוי ההזמנה יכול להתבצע באתר או באמצעות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני, בשעות פעילותו. יודגש כי זכות הלקוח להחזרת מוצר וזכות הלקוח לביטול הרכישה, תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981, הוראות חוק המכר, התשכ"ח - 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ"ו - 1986, ו/או בכפוף למדיניות שדות כפי שתהא מעת לעת.

שירות לקוחות

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות בימים א'-ה' בשעות 09:00 עד 17:00. יום ו' וערבי חג בשעות 08:00 עד 12:00.
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון

או שליחת מייל לכתובת

נשמח לשמוע מכם.
השאירו לנו פרטים בטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם!